Re: Jak wpisac nr seryjny?

Autor: Michał Zalewski (lcamtuf_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 22:53:27 MET DST

> W nowym CD "PC Word Komputer" jest dosc
> duzo programow w wersji testowej (programy zdalnej obslugi PC).
> Dzialaja one tylko 30 dni .
> Mam numery seryjne do tych produktow, ale programy nie daja
> mozliwosci wpisania w.w.
> Otoz jaki plik musze wyedytowac, aby wpisac nr seryjny.

Dobre, dobre... I oczywiscie idealny wybor listy, na ktorej
trzeba bylo to oglosic. A teraz do rzeczy:

a) Jesli program nie daje takiej mozliwosci, to widac jest to wersja
demo, a nie shareware z mozliwoscia zarejestrowania, albo
trial, ktory tez nie ma zadnego specjalnego numeru, tylko licznik
czasu od instalacji.

b) "Jaki plik wyedytowac"? "A jaki program mial szanowny pan
na mysli"?

c) Oczywiscie taka dzialalnosc jest nielegalna, huh huh, wiedza
o tym dzieci w przedszkolu a *nawet* panowie z prokuratury :-)

> PS. Wiem , ze mozna sprobowac z programikiem , ktory cofa date,
> ale to mnie nie interesuje.

Mozna tez sprobowac kupic sobie pelna wersje programu, ale
to jak rozumiem tez cie nie interesuje ;-?

--
Michal Zalewski
[lcamtuf_at_polbox.com]