Re: Chcecie sie wkurzyc????

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 14:37:10 MET DST

On Sat, 23 Aug 1997 07:42:04 GMT, mirelle_at_free.polbox.pl
(M.Balcerowicz) wrote:

> Powtarzam pytanie - czy to, ze tak jest w USA to dzieki Tobie ?
> To ze jest tak w Polsce - dlaczego cie martwi ? Przeciez TY
> z tego kraju uciekles... Co dobrego dla Polski zrobiles oprocz
> narzekania ? NIC !

 A co on niby ma zrobic ? Co mam ja zrobic, zeby wybory przestali
wygrywac komuchy, faszysci, zwiazki zawodowe, ludowcy i tym podobni ?
Dopoki nie bedzie _prawdziwej_ wolnosci, tylko dalej bedziemy dazyc do
socjalistycznej Europy to nic dobrego z tego nie wyniknie.

milosz danielewski