Odswierzanie ekranu

Autor: Ireneusz Zielinski (irekz_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 22:08:48 MET DST

Czesl ludzie :)))
Mam DUZY problem :(((

Zmienilem niedwano niemal caly komputer. Miedzy innymi karte graficzna
z leciwego tridenta na S3 VIRGE 2mb. Jest maly problemik otoz moj
monitor nie jest non-interlace i przy probie wejscia w maksymalna (dla
monitoram) rozdzielczosc (1024x768) karta wyslyla sygnal z duza
czestotliwoscia odswierzania i na ekranie widze tylko sieczke :((

Pod windows udalo mi sie to prowizorycznie pokonac (zainstalowalem
sterownik do monitora bez non-interlace) ale pod dosem dalej jest to
samo :(((

Czy macie moze jakis pomysl jak to pokonac ?
Zalezalo by mi przedewszystkim na DOS'ie ale i porady dotyczace innego
rozwiazania pod windows byly by bardzo cenne.

Wsrod dostarczonego mi z karta oprogramowania niema nic takiego :(

Pozdrawiam !
Irek

Ireneusz (Irek Zielinski)
irekz_at_rubikon.net.pl