Re: Mustek Paragon 600 II CD

Autor: Lukasz Rzepecki (rzepecki_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 08:56:15 MET DST

> Poszukuję kontaktu z posiadaczem skanera Mustek Paragon 600 II CD (AKA
>
> Mustek Paragon 600 SP II), w celu wyjaśnienia przyczyn powstawania
> "zakłóceń" w skanowanym obrazie (brak jednolitości koloru, pręga przez
>
> środek skanera).

Jam mam taki i skanuje PIEKNIE ! Kolory sa bdb i nie ma zadnych
'preg'...
Moze trzeba go po prostu WYCZYSCIC ?!
Jesli chodzi o kolory, to moze masz cos zle ustawione w driverze TWAIN
albo w programie graficznym, z ktorego skanujesz ?

   Lukasz Rzepecki                 PROJEKTOWANIE STRON WWW & GRAFIKA:
   * mailto:rzepecki_at_polbox.com    http://polbox.com/l/ldesign/
   * mailto:rzepecki_at_kki.net.pl