WD Caviar 4GB

Autor: Wojciech 'Olaf' OLESZCZUK (grafarko_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 01:21:02 MET DST

    Witam !
Problem. Pomozcie. Jezeli moj WDC 4GB chodzi jako zerowy dysk na zerowym
kanale EIDE (komputer sie
z niego bootuje) to moge zapomniec o pozostalych dyskach (WDC 1,2GB i
WDC 1,6GB). System ich nie widzi.
Nie mam zadnych problemow jezeli 4GB wisi gdziekolwiek indziej. Wszystko
dziala. Dyski 1,2 i 1,6 mam podzielone na dwie partycje kazdy, a z 4GB
probowalem w wielu konfiguracjach partycji. Wszystko na nic. Jezeli ktos
zetknal sie z podobnym problemem lub wie, co moze byc przyczyna takiego
bezczelnego zachowania sie twardzieli to prosze o jakies wskazowki.
(moze byc tez na priv -> grafarko_at_polbox.com).

Olaf.