Re: Co to jest: Wave Device for Voice Modem?

Autor: Andrzej Piotr Gilek (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 20:49:41 MET DST

Też mam coś takiego (przy modemie Sportster US Robotics).
Windows wykrywa Wave device ale nie potrafi dopasować
sterownika. W systemie jest żółty wykrzyknik.
Na dyskietce do modemu Windows nic nie znajduje. I koniec.
Sam ciekaw jestem co z tym robić.

Andrzej

Paweł Szczeciński <pablos_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bcb3cd$58bed420$LocalHost_at_default>...