Re: OS/2+Windows NT

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 21:11:57 MET DST

Tak wlasnie ,

osobiscie raczej ustawiam wieksze partycje primary (po 500MB, mam duzy
dysk...), zeby moja francuska i polska konfiguracja 95 sie przypadkiem
nie widzialy, bo ich sposob patrzenia na dysk jest G... kompatybilny
(Scandiski niszcza sobie nawzajem ogonki i akcenty, Thank U Bill...).

Mimo, ze usunales OS-a, mozna bylo spokojne zostawic BootManagera, tylko
nieco pyskuje, gdy sie wybiera system, który zaginal (i tylko wtedy).
Inna sprawa, ze (duzy) zestaw dyskietek ratunkowych zawsze trzeba
miec... ;-)

Pozdro
GG