Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 11:08:24 MET DST

Jacek Piskozub wrote in article <3405361A.A10C8BAF_at_iopan.gda.pl>...

>Nope. W firmach często decyzje podejmuje VIP bez znajomości rzeczy. O
hardwarze
>taki nic nie wie, podobnie jak Ty wierzy w "markowe" komputery. Swoich
>pieniędzy nie wydaje. Czy trudno zgadnąć co karze kupić?

Straszna "wies" w tej Polsce bo nikt nie slyszal o MIS. Sami za to fachowcy
od komputerow.
Nie ma za to MIS.
Co do podejmujmowania decyzji to jak myslisz co jest bardziej oplacalne dal
firmy kupic firmowy komputer z obsluga, gwarancja itp czy zatrudnic stu
fachowcow od skladania i ciaglego naprawiania?
Wiesz dlaczego za marki placimy wiecej?
Bo z marka idzie pewnosc zakupu i sprawdzone rozwiazania.

Jak napisalem proponuje zakonczyc watek.
 Jestescie najmadrzejsci z jakiegos tylko dziwnego powodu Polska to
technologiczne zero.
Tylu fachowcow i takie zero. Dziwne.