Pentium, RAM & niepelny bank

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 12:50:40 MET DST

Hej

Mam takie krotkie pytanie, ale najpierw wprowadzenie:
Otoz mam plyte glowna oparta na chiset'cie VIA Apollo, ktory
to umozliwia mi wpinanie kosci RAM'u niekoniecznie zapelniajac
caly bank pomimo uzywania procesora Pentium (AMD K5 PR133)
i w chwili obecnej mam wpiete dwie kosci po 4MB i jedna szesnastke
a teraz pora na pytanie:
czy poprzez takie uzycie modulow pamieci (wszystkie 60ns)
nie ma czasem wolniejszego dostepu do pamieci ?

Slawek Kaptacz                     mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo               http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz