Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Thu 28 Aug 1997 - 08:32:41 MET DST

On 1997-08-26 jwr said:
>Niestety jednak zauważyłem, że dodatek ten staje się jedną wielką
>reklamą pewnej firmy.

Nie wymaga komentarza :-((((

>Gdyby ktoś chciał odpisywać, to zaznaczam, że chciałbym dyskutować
>na temat _rzetelności i etyki dziennikarskiej_ nie zaś wyższości
>któregokolwiek z systemów nad innymi.

Trudno dzisiaj znalezc fachowcow rzetelnych i kierujacych
sie zasadami etyki w swiecie dzikiego kapitalizmu jaki
u nas zapanowal. Dziennikarze sa po prostu "na patelni"
i tylko slepy nie widzi tego golym okiem co sie dookola
dzieje. Pracuje dla PZU i szkoda mowic co sie tam wyprawia
w dziedzinie _informatyki_ ...
Liczy sie tylko _pieniadz_ wiec o etyce mozna zapomniec ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;36;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive