Dwa dyski na Caviar na jednym kontrolerze.

Autor: apg (apg_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 23:04:15 MET DST

MAM PROBLEM:
Nowy dysk WD Caviar 4GB dałem na jednym kontrolerze ze starym.
 - nowy 4GB to master
 - stary 1,2GB to slave.
(CD-ROM jest na drugim kontrolerze, poprzednio miałem stary
dysk z CD-ROMem na jednym kontrolerze).

Wszystko było okay i nagle
przy kopiowaniu bardzo dużej ilości danych (robiłem sobie
kopię nowo założonego katalogu Windows 95)
stary dysk się posypał.
Przy restarcie zaczął stukać, a program diagnostyczny
znalazł ok.670kB padniętego miejsca.
Ten dysk NIGDY nie miał problemów! Przez 1,5 roku!
Czy to podpięcie obu dysków na 1 kontroler mogło
spowodować taką destrukcję? Mnóstwo klasterów.
Czy stary dysk jest do wyrzucenia?

Andrzej

apg_at_priv.onet.pl