P166 MMX czy K6-166 ???

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 16:29:33 MET DST

On 26 Aug 1997 10:13:19 GMT, "JaQbek" <jbx_at_friko.onet.pl> wrote:

>Który z procków wymienionych w temacie jest lepszy ?
>Jeden z nich mam zamiar kupić. Proszę o uzasadnienie
>swej odpowiedzi.

AMD jest bardzo dobry jezeli chodzi o obnizanie cen procesorow
wszystkich firm na rynku. Bez tej firmy dalej malo kogo stac by bylo
na Intela z MMX.
Ale jak nie wiesz dokladnie co przyjdzie Ci robic na komputrze
to nie pchaj sie w K6. Mozesz potem stracic duzo czasu na dochodzenie
czemu akurat ta aplikacja nie dziala tak jak powinna.

JaKo