Re: Internetowe klamstwa w GW: Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: A_Zet (adek_at_spamom.precz.kki.net.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 16:15:42 MET DST

alx_at_rdp.asi.alcatel.es (Jan Dubiec) napisał(a):

>On 27 Aug 1997 05:41:25 GMT, Grzegorz Szyszlo
><znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>[.....]
>Sama GW jest profesjonalna, natomiast wtorkowy dodatek to czyste
>lamerstwo. Czytając to, odnoszę wrażenie, że ci dziennikarze tak do
>końca nie wiedzą o czym piszą.

Panowie, troche dystansu... Takie same lamerstwo jak mnóstwo
kolorowych gazet a to dla dziewczat, a to dla chlopcow, a to
dla... Jedyny problem w tym, ze tak gleboko przezywacie to, ze w
gazecie stoi napisane o sprawach, ktore Was na co dzien
interesuja. Widac, ze mniej Cie interesuje "sama GW", bo gdybys
tak gleboko siedzial w tych zagadnieniach o ktorych pisze, tez
bys nie mial do niej letniego stosunku. To jest dokladnie tak,
jak powiedzial ktorys z encyklopedystow (przepraszam za swobodne
"tlumaczenie"): gdy przebywam wsrod wierzacych, mam duzo
argumentow na nieistnienie Boga, gdy wsrod nie wierzacych staje
sie dla mnie oczywiste, ze Bog istnieje. Wniosek: kazdy ma swoja
prawde. Maja ja rowniez ci, ktorzy uzywaja (i chwala...) winde z
jej wielkim bozkiem :-), epatuja sie statystykami o ktorych
trudno mowic, ze sa nieprawdziwe, przeciez to nie jest rozprawa
naukowa, a wnioski wyciagane z nich sa na miare umiejetnosci
wnioskujacego. Olejcie, niech pisza co chca, bo maja czytelnikow.
Jak ich miec nie beda, to napisza o czym innym (na czym sie nie
znacie :-) albo zgina marnie. Dopoki jest popyt, ma byc podaz.
How.
BTW, dobrze radzil JZ - napiszcie sami do gazety.

Pozdrawiam
Adek

--
Przy odpisywaniu musisz usunac z adresu "spamom.precz."
Katowice: adek_at_kki.net.pl