drukarka VIDEOTON

Autor: Andrzej Adam Gab (gab_at_po.opole.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 14:04:29 MET DST

Witam!

        Sprawa dotyczy wlasciwie dinozaurow. ;)

Mielismy kiedys minikomputer SM-5 i razem z nim drukarke VIDEOTON
typ 27090. SM'ka poszla na zlom jednak drukarka zostala, a z nia
fura papieru i tasmy. Chcielibysmy ja wykorzystac do wydrukow
roboczych jednak nie mamy zadnego opisu jej interfejsu. Czy jest
ktos moze kto pezystosowal te drukarke do wspolpracy z PC? Marzy
mi sie Linux printserver na PC, ktory ja obsluguje. A moze ktos
ma gdzies opis do tej drukarki?

TIA

--
  *
 /\
|~~|                      Andrzej Gab vel GibU
|  |                     mailto:gab_at_po.opole.pl
|  |               Tam gdzie mnie nie ma swiat umiera
|__|           i o litosc blaga kazde drzewo, ksiazka, rym.
      - - - -   UOI  - - -   Politechnika Opolska   - - - -