Re: Zoltrix 33,6 VSP

Autor: Michał Macierzyński (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 22:26:12 MET DST

At 23:00 97-08-25 +0200, you wrote:
>Strasznie czesto mnie wywala przy 33,6 co 2 minuty czsami

Miałem ten sam problem. Na samym początku wszystko ok, ale po 7 dniach coś
się zaczęło psuć. Po pewnym czasie doszło do tego, że od razu mnie
rozłączał przy połączeniu z telekomunikacją. Wcześniejsze rozłączanie
objawiało się tym, że działał z 1-2 minuty, a później nagle przestał
cokolwiek ściągać. Nie dało się modemu wyłączyć (modem wewnętrzny), a w
słuchawce nadal były trzaski z modemu. Jedynym wyjściem było wyłączenie
komputera. Obecnie mam taki sam modem ale z PnP FM-336i SE V/SP i coś tam
jakoś się inaczej nazywał .