Re: Chcecie sie wkurzyc???? - licytacjia kto taniej a sprawa Polski

Autor: Juliusz Gajus (jjg_at_ipgnet.com)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 19:57:37 MET DST

NIE MA TO NIC WSPOLNEGO Z LINUXEM
WIEC MOZE LEPIEJ ZAWIAZAC NOWA GRUPE

:)

Ok
wywiazala sie licytacja :
wiec pare slow o cenach Kanadzie (Toronto)
Residence line 15.83
911 emergency service acces .32
Touch-Tone service 2.55

Nie limitowany czas i ilosc rozmow.

Do tego rozne nieobowiazkowe dobrociejak
Call Answer service 5.00
Call Forwarding services 3.00
and more ...

Za nielimitowany access do I-net-u 19.99 $

p.s.

Pozornie jest to licytacja gdzie taniej,
ale tak naprawde to wniosek jest jeden.

W dzisiejszych czasach o rozwoju decyduje dostep do informacji
i taniosc komunikacji. Co mozna zrobic w Ojczyznie - well
dazyc do wybrania do wladz tkich ludzi, ktorzy to zrozumia i
zechca cos z tym zrobic. Przecierz koszty dostepu do i-netu
w Polsce sa relatywnie ogromne i cos mi to
wyglada na blokade powszechnego dostepu do info
metodami finansowymi. Kiedys byly paszporty itp

Cheers

_j

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote in article <5ttnnl$l2m_at_info.nask.pl>...