PROSBA w sprawie konkretniejszych tematow

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 08:03:14 MET DST

Czesc!

Nie chce byc zgryzliwy, ale zaczelo mnie ostatnio cos wkurzac.
Otoz ide se na peceta (tu listow jak zwykle full) i przebieram w
tematach. Poniewaz nie mam w zwyczaju wydawac miliony na rachunki
zdziercom z TPSA nie sciagam wszystkich listow tylko wybieram te ktore
mnie interesuja z tematu...
Wiem ze mailowcy i tak na to leja, bo sciagaja wszystkie listy, ale
newsowcy (w tym ja) nie sa na pewno zadowoleni z tematow typu:
1) Pytanie
2) Pomozcie...
3) Jak to zrobic?
itp. itd.

Wiekszosc osob przestrzega tej zasady ale zdarzaja sie wyjatki...
Tak wiec zwracam sie do tych wyjatkow:
Jesli chcecie zeby ktos Wam pomogl, to musicie w temacie listu
umieszczac informacje bedace skrotowa forma listu. Jesli bedziecie tak
formowac swoje wiadomosci, to na pewno wiecej osob je przeczyta i tym
samym odpowie.

______

DUANE
duane_at_polbox.com