Programy do testowania podzespolow.

Autor: Grzegorz Tomczyk (comsoft_at_ikki.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 23:38:44 MET DST

Czesc.
Mam prosbe.
Niedawno zmienilem sobie w sprzecie plyte, procka i pamiec.
Od tej pory cos mi sie stale kopie, zawiesza itp.
Mam aktualna konfiguracje: Intel P200MMX, 64RAM, Clayton TX
Czy moga byc problemem dwa rodzaje pamieci w dwoch bankach
(w obu sa pamieci EDO )?

Jezeli znacie adresy miejsc w sieci gdzie moge znalezc
programy do testowania pamieci, procka itp.
to prosze o mail'a.
Z gory dziekuje

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl