ImagePals GO!

Autor: Cezary Golubiewski (cezaryg_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 21:16:30 MET DST

Witam na liście.
Dość dawno kupiłem skanerek PRIMAX ColorMobile PRO.
Niestety straciłem dyskietki z programem ImagePals GO! i nie mogę znaleść w
I-necie tego programu.
Czy byłby ktoś łaskawy z szanownych posiadaczy PRIMAX-ów ColorMobile PRO i
przesłał mi np. E-MAILEM ten program. NP po spakowaniu tych dyskietek np.
RAR-em i przerzuceniu jako attach do poczty. Będę niezmiernie wdzięczny.

Z życzeniami zdrowia cezaryg_at_hsn.com.pl
+48 601 20 68 79
CZEŚĆ.