Re: A co z ATX ???

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 24 Aug 1997 - 22:01:33 MET DST

Witek Kaczmarowicz wrote:

> Hej, hej!
>
> Jestem ciekaw co myœlicie ns temat nawego standardu ATX?
>
> Czy się opłaca?
>
> Jakie płynš korzyœci i wady z korzystania z płyt z ATX'em?
>
> Czekam na odpowiedzi...
>
> Witek Kaczmarowicz
> email: witekk_at_polbox.com http://www.polbox.com/w/witekk

hmm raczej ci nie odpowiem, ale wiem ze wychodzi juz nowy standard
bodajze NLX (czy jakos tak) jest to opisane w ktoryms z ostatnich
enterow badz pckurierze. pamietam tylko fotke, plyta ladnie wysuwana
a sloty isa/pci sa umieszczone na pionowej magistrali. (cos ala jak
np w ibm'ach) standard ten mam popierac wielu producentow...
a jak bedzie to sie okaze w przyszlosci...
(text byl jednak zakonczony zdaniem: atx upadl)

irek