Re: T1 Jak to sie je??

Autor: Ophis (ophi_at_Amnesiac.123.org)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 19:03:26 MET DST

Kornel Zielinski wrote:

> Dzięki, ale nadal nie wiem jak sie to podlancza (chyba nie
> przez 0202122 :)) )
> Prosil bym Ciebie, Mariuszu o padanie
> w jaki sposób jestes podlaczony (ceny)

      Nie to nie tak. T1 i E1 sa to linie cyfrowe 1.5 Mbps i 2 Mbps
podzielone na 24 lub 30 kanalow odpowiednio. W polsce linia 2 Mbps
nazywa sie PCM E1 lub w jezyku zrozumialym dla ludzi z TePSy - lacze
miedzycentralowe. Mozesz sobie to wykorzystac do podpiecia 30 nr
telefonicznych po jednej parze kabli. Jezeli chodzi o internet to
polecam raczej Frame Relay z linia 2 Mbps. Niestety tylko linia pomiedzy
Twoja siedziba a FRADem ma 2 Mb, dalej - Bog raczy wiedziec. Przy duzym
obciazeniu moze byc i 16 kbps. No, chyba, ze masz wykupiony CIR to
gwarantuja Ci minimalna przepustowosc taka jak CIR (np. 64kb).
Odpowiadajac na czyjs dalszy posting: W Warszawie rowniez sie da !
Oczywiscie tylko w niektorych miejscach: tam gdzie do biurowcow sa
podciagniete swiatlowody. Pozniej rozdzielane wewnatrz budynku na linie
analogowe przez lokalne centrale np. Simens czy Ericson. Z takiej
centrali przewaznie da sie wypuscic E1 lub T1.

Pa, ophi