Re: Zniszczona płyta CD-ROM?

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 11:32:38 MET DST

Czytalem w anglojezycznej grupie, ze w lepszych salonach muzycznych w
Mialem podobny problem.Przy zamykaniu naped porysowal mi dolna strone
CD-R'A. Co ciekawsze , jak sie potem staralem tak zamknac specjalnie , to
sie nie udalo.Szukalem w Lodzkich sklepach szlifierki , bo jestem leniwej
natury , ale nic takiego nie ma.Co bystrzejsi sprzedawcy proponowali mi
zestaw do wlasnorecznego polerowania za,bagatela 30 pln.Skonczylo sie tak
jak zwykle , pasta do zebow , czysta niepylaca szmatka bawelniana(stara
koszulka), spodeczek z woda i 3 godziny.Teraz jest juz dobrze , sladow nie
ma a plyta czyta sie bez problemow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?