Filtry graficzne do rozmycia zdjec

Autor: Michał Macierzyński (wieslawm_at_masters.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 11:24:58 MET DST

Mam kilka programow graficznych - do obrobki zdjec. Jaki najlepiej uzyc
filtr, aby skanowane obrazki wygladaly jak najbardziej podobnie do
oryginalu - chodzi mi o to, ze ilustracje wydrukowane sa z cholernie duzej
ilosci malych punkcikow, wyglada to okropnie po zeskanowaniu, wiem, ze
jakies filtry sa w Corelu i innych programikach, ktore rozmywaja obrazek
tak, ze nie ma juz z tym klpotow. podsumowujac:
szukam filtra, potrzebna mi informacja o programie, jaki filtr i najlepiej
jakie mam wpisac wartosci.
P.S. Jesli mozna prosze o odpowiedz na moje konto.
Z gory dziekuje.

Michal Macierzynski
wieslawm_at_masters.com.pl