Re: Czym rozpakowac plik binarny upgradu biosu

Autor: Tobiasz (tobiasz_at_cyberia.com.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 05:04:35 MET DST

cyfera <cyfera_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<5ti3qb$8dn_at_info.nask.pl>...
> Mam bios award, ktory gryzie mi sie z twardzielem i nie widzi cashu na
> plycie.
> Sciagnalem nowsza wersje ale nie wiem czym ja rozpakowac.
> Plik ma rozszerzenie BIN i zaznaczony jako archiwalny.
> Prosze o pomoc - wiadomosc na ponizszy adres.
>
> pozdrowienia:
> cyfera_at_polbox.com

Pliki do upgrade'u awarda maja ZAWSZE rozszerzenie .awd
Sproboj www.award.com. Jesli ta plyta to asus to idz na strone
www.asus.com - maja zajebiscie zorganizowana sekcje upgradów za darmo -
award kaze sobie PLACIC !!!!!!

Tobiasz