Re: Komputer z Ameryki

Autor: Wojciech Bocian (wobocian_at_indiana.edu)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 07:33:03 MET DST

Slawek wrote:

> Łukasz Bajoński wrote in article <3402bec0.36530147_at_news.icm.edu.pl>...

> jakie

> Kupujac czesci od autoryzowanych dystrybutorow?
> Jesli tak jest to znaczy ze rynek jest bardzo jescze swiezy.
>
> Tak jak napisalem prownaj to z kosztem komputera od np. dell na www.dell.com
> oni podaja tam od razu cene a masz rozne opcje wyposazenia komputera i ty je
> poprzez www kontrolujesz.
>
> slawek
> pisz: nyce_guy_at_irc.pl

Mieszkajac tu w USA wlasnie zlozylem sobie komputer: Intel 200MMX, plyta
glowna TX taktowana do 83 MHz, dysk 4.3 GB Quantum Fireball (ultra
DMA/33), 32 MB SDRAM 6 ns, CDROM 24x, modem 33.6, karta dzwiekowa, 4 MB
wideo + TV.
I za to wszystko zaplacilem okolo 1000 $, a ile zaplacil bym u della za
podobna konfiguracje? Wlasnie sprawdzilem i wyszlo mi conajmniej 700 $
wiecej + podatek :-) Jedyny plus della to to, ze dodaje jakies programy
tylko, ze prawdopodobnie nie na wiele by mi sie one przydaly (no moze
poza systemem operacyjnym).

Wojciech Bocian