Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 07:14:23 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in article <34008dfd.1591404_at_news.icm.edu.pl>...

>To moze zlecac zlozone komputera z okreslonych czesci? W sumie najlepiej -
>samemu nic sie nie robi, drivery poinstaluja, gwarancja na wszystko (czyli
>na wspoprace elementow tez :) ). W najgorszym razie wytnie sie wszystko z
>HDD i zrobi po swojemu :).
>
>Teraz tylko znalezc odpowiednia firme...

Mozna tak zrobic nawet poprzez www u dell'a pod www.dell.com i podobno u
masy innych.
Dell wedlug mnie to obecnie i od kilku lat najlepsza wartosc na amerykanskim
rynku.
Co do skladania samemu z czesci to nie masz szans na znizki volumowe jakie
dostaje dell czy gateway chyba ze skladasz te komputery tak jak oni w
setkach tysiecy.
Ergo: twoj skladak bedzie o wiele drozszy.

slawek
pisz: nyce_guy_at_irc.pl

  Sluchaj radia po polsku w dowolnym punkcie globu!
   Zobacz jak: http://www.superlink.net/~sduchnow