Re: Jak TPSA nalicza haracz?

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 15:25:29 MET DST

Bogdan Drozd wrote:

> podloczeni
> problem)
>
> To chyba żart? W taryfikacji nie ma znaczenia, jaki masz numer,
> ale jaki numer wybierasz (zakładam, że wybieranie kontroluje system
> bilingowy). Może obsługi central na 5..., zamiast zajšć się zmianš
> taryfy na 0202122, rozgrywajš mecz szachowy?
>
> Bogdan Drozd, Człuchów
> e-mail:karol_at_bbs.chip.pl

nie to nie jest zart! tak powiedzieli panowie z tpsa zajmujacy sie
inetem w siedlcach. ale w koncu zmienili to kilka dni temu i teraz
wszedzie w siedcach jest lokalnie. a co do central... te obslugujace
5 cyfr to byly chyba jakies stare (dzwonilo sie jeszcze impulsowo)
i pewnie z tym byl problem...

irek