Re: T1 Jak to sie je??

Autor: Rafal Stefanowski (rafal_at_mktaccess.com)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 15:34:21 MET DST

Ja mam T1 i wykorzystuje to calkowicie.
A czasami tez narzekam :))

Rafal Stefanowski
Hackettstown, New Jersey, USA.
rafal_at_mktaccess.com

Mariusz Krukowski <kruk_at_it.pl> wrote in article
<33FC33A8.97C9C1DA_at_it.pl>...
Kornel Zielinski wrote:

> Ostatnio usłyszałem o sposobie przesyłania danych o nazwie "T1"
> Gdzie moge zasiegnac informacji na temat parametrów w/w rzeczy.
> (strony WWW). Czy ta usługe świadcza jakies firmy w Polsce?
> Jaki jest koszt abonamentu i podlaczenia.

T1 to standart przesylania danych w Ameryce (1.5 Mb/s).
W Europie obowiazuje standart E1 (2 Mb/s). Sprzedawac cos takiego
moze operator telekomunikacyjny - np. TPSA, tyle ze chyba nie
sprzedaje (w kazdym razie nie w Warszawie). Inna sprawa do czego
to wykorzystac.