Re: Cyrix M2

Autor: Bartek Nagorny (baribal_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 22:11:15 MET DST

On 20 Aug 97 03:53:36 GMT, "Marmot" <marmot_at_friko.onet.pl> wrote:

>Zamienilem sobie wlasnie procesor P166 na Cyrix'a 166 M2 MMX, jak narazie
>mam pozytywne wrazenia
>
>PLUSY:
>- jest szybszy od P166 o jakies 80%

ojejejej, bym nie przesadzał, pewnie Twoim miernikiem bylo SI ;)
Za to FPU ma pewnie na poziomie p100 :( Przypominam, ze wedlug goscia
z sysdoc.pair CRYixP166+ mial FPU na poziomie p90 ;-[ co zreszta
jest chyba prawda.

>- ma obsluge MMX
>
>MINUSY:
>- jedno demo mi nie dziala, boje sie zeby jakies inne programiki mi nie
>zaczely nie chodzic :-((

niestety bedzie tego troche, co prawda na www CRYixa co roz sa
uaktualniane strony z przetestowanymi gierkami i ew. paczami na nie,
ale to nie to... :(

pograj w quake i podziel sie wrazeniami...

>- nie da sie go podkrecic :-((
>
>Prosze osoby ktore posiadaja Cyrixa M2 lub cos wiedza na jego temat o
>opinie na temat tego proca.

Przez ponad pol roku mialem Cxp166+ . Ogolnie w normalnych
zastosowaniach byl ok, za to w programach typu 3DSMAX czulem sie
jakbym mial 486 :(
BTW a najnowsze gierki 3d... taki I'76 czy MW2 Mercenaries itp. a ze
starszych wlasnie quake nie za bardzo nadaja sie na cyrixa... :( -
nawet z 3Dfx.

e-mail: baribal_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14