Re: RAM 32

Autor: Rafal Wozniakowski (raf927_at_polbox.com)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 21:28:30 MET DST

On Wed, 20 Aug 1997 06:49:33 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Lukasz Bajonski)
wrote:

>"Andrzej J. Turowicz" <at_at_buchalter.com.pl> napisał(a):
>/> Tylko w modułach po 16, aby zostawić miejsce na następne 2*16
>/> Ja mam 2*32 i dwa sloty wolne, właśnie na Memphis
>Chyba lepiej nie czekać na Memphis tylko zainstalować sobie NT :)
Tym bardziej, ze z tego co wiadomo Memphis to straszna lipa. Hybryda
Win95 OSR2 i wszedobylskich MSIE (otwierasz moj komputer, wpisujesz na
gorze www.microsoft.com, pojawia sie magiczna ikonka i sruuu. Ciekawe
jak teraz bedzie walczyl o swoje Netscape? Wydobyc to g*no z kernela
nie bedzie latwo ;-) ). Zmieniajc sterownik myszki nalezy przekopac
sie przez tysiace komunikatow "Szukaj w internecie, Cd-Romie, w
kosmosie itp., aby w koncu dostac sie do ukochanej stacji. Jakby tego
internetu bylo komus malo to moze sobie z "mojego komputera" zrobic
niby serwer WWW i klikajac (tylko raz!) na kazdej z ikonek bedacej
teraz bookmarkiem, odkrywac nie konczacy sie nigdy domowy FTP -
\SYSTEM\ z jego codzienie zmieniajaca sie zawartoscia. Nie wspominalem
jeszcze o aktywnym desktopie? I tego nie zrobie. Nazwa mowi sama za
siebie ;-). Wracajac do tematu, gdyby komus nieszczesliwie sie
zdazylo zawiesic system to przy nastepnym uruchominiu grzecznie o tym
zostanie poinformowany (pewnie "bezresetowa" prace osiagniemy cos
okolo WIN2097.) A jesli kogos wyskakujacy znienacka START za bardzo
stresuje to moze sobie poumieszczac, obok zawartosci Mojego komputera
i serwera MS, ikonki do programow na pasku zadan. Nie bojcie sie
jednak. Zawsze na ratunek spieszy Wam glupi Dr. Watson. BTW: Chyba
bliski przyjaciel tego filmowego? ;-)
Ale widac, ze Microsoft pracuje nad stabilnoscia, zresetowac komputer
przy pomocy CTRL+ALT+DEL nie jest juz tak latwo, bo uszy uzytkownika
probujacego przeprowadzic ta straszna zbrodnie bombardowane sa ogromna
iloscia decybeli ;-).

   = RAF =