Drivery do skanera HP !!! Pomocy !!!

Autor: Mikolaj Rydzewski (mrydzews_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 13:31:36 MET DST

Czesc!

Jestem w bardzo wielkiej potrzebie, moze ta droga doczekam sie jakiejs
pomocy. Mam skaner HP ScanJet 4S ale nie mam niestety do niego dyskietki z
driverami. Szukalem driverow juz wszedzie i nigdzie ich nie moge znalezc. Na
stronie WWW HP mozna wprawdzie sobie znalezc cos takiego, ale po
rozpakowaniu okazuje sie, ze jest to jakis PaperPort Viewer, a nie drivery
do skanera.

Firma w ktorej skaner zostal kupiony twierdzi, ze juz od dawna ich nie
sprzedaje i nie ma w zwiazku z tym zadnych dyskietek ze sterownikami.

Jedyna nadzieja w tym, ze ktos z Was ma taki skaner i bylby sklonny
podzielic sie programem.

 Mikolaj Rydzewski Jagiellonian University
 e-mail: mrydzews_at_infoserv.ii.uj.edu.pl Institute of Computer Science
  voice: (48)(12)330420

 Tip of the day: ( generated by /usr/games/fortune )

Think of your family tonight. Try to crawl home after the
computer crashes.