Re: Oznaczenia na K6 (moze ktos wie)

Autor: Adam Szadkowski (ak74_at_polbox.com)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 12:42:22 MET DST

>PR2 to jest PentiumPro Rating. Koniec już z porównywaniem
>wydajności procesorów do Pentium...

Dziekuje za dane (tego mi bylo trzeba...)

>480$ * 2.80 PLN = 1344 PLN ?
>U nad: 829 PLN * 1.22 = 1011.38 PLN
>
>Coś tam u nich drogo. Może kupił od razu cały komputer,
>albo przynajmniej z procesor z płytą i z cache?

teraz kurs dolara wynosi about 3,5 PLN
wiec juz w ogole wychodzi jakas astronomia...
A procek byl kupowany jako sztuka jedna i w dodatku
w San Francisco gdzie ceny zawsze byly unikatowo niskie.
Qrcze moze mojej ciotce cosik sie wzielo i pomylilo w glowce.
Ale obstawala przy swoim....
jo se newim

  Adam Szadkowski
 to be or NET to be =========>jo sem NEToperek