Re: Poszukuje oprogramowania dla firmy.

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 12:03:37 MET DST

>-----------------------
>zastanów się. Ja osobiście pracuję na programach Insertu od kilku lat i
>mam o nich bardzo dobrą opinię. Żeby nie było wątpliwości, to znam

Ja tez od paru lat uzywam programow Insert, a obecnie jestem ich
dystrybutorem (skromnym). Swoja kariere zawodowa zaczynalem jako
programista w jednej z poznanskich firm komputerowych, stad wnioskuje, ze
nabyte doswiadczenie pozwala mi na w miare kompetentna opinie. A jest ona
conajmniej pozytywna.

Duzym plusem Insertu jest dobry suport telefoniczny (nie polecam wysylania
faxow, bo je olewaja). Natomiast najwiekszym - CENA oprogramowania. Nie
znam innego oprogramowania do firmy o takich mozliwosciach, tak pewnie
dzialajacego za tak male pieniadze.

Zeby nie bylo za slodko, dla rownowagi podam tez konkretne minusy:
- SUBIEKT4 (mgf) jest malo elastyczny jesli chodzi o realia dzialania
wspolczesnej firmy (np. modyfikacje wczesniej wystawionych FV i WZ,
"rozbieznosci w gorszach"),
- RACHMISTRZ2 (kpir) ma problemy z obliczaniem podatku dochodowego,
- REWIZOR (ksh)- wszyscy znani mi ksiegowi krytykuja ten program za
"niestandardowosc", a ja z kolei za skandaliczy podrecznik obslugi.

Krzychu