Re: Co jest lepsze ...?

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 10:36:24 MET DST

Inzynier wrote:

> Mam do wyboru Pentuim 200 lub Pentium 166MMX. Czy ktos moze mi napisac co
> lepiej kupic zwyklego Pentiuma czy MMX ?
> A.Chodorowski
> inzynier_at_priv.onet.pl

Ostatnio na gieldach pojawily sie sie MMX166, ktore legalnie daja sie
przekrecic na
3x75 = 225MHz, co daje b.dobre efekty. Nie grzeja sie nawet bardzo.
Oczywiscie musisz miec swiadomosc, ze taki przekrecony procesor bedzie
chodzil tylko 7 lat, a nie 10 :)

Tak, chodzi na nich 3D Studio, ale kumpel sciagnal jakies drivery aby
chodzilo ponad 200MHz. (do 3D Studio, nie do plyty).

K6 jest podobno dobre, ale po tym, jak raz na K5 napisalo mi, ze "Win
musza miec przynajmniej 386 aby sie uruchomic", jestem z AMD wyleczony
na jakis czas.

Pozdrawiam

Marcin
mastyk_at_site.com.pl