Re: SB 16 + mikrofon stereofoniczny ?

Autor: Rafal Wozniak (rwozniak_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 01:12:23 MET DST

Piotr Kozłowski wrote:

> mikrofon
> dzwiek stereo ?
> mikrofonu na oba
>
> Nie da się. Wejście jest monofoniczne.

O ciekawostka. Na poczštek sprawdź czy gniazdo jest mono
(chyba jest, nieprawdaż?). Jeśli tak to spróbuj wmontować
sterofoniczne. W mojej karcie (Sound Galaxy Basic) też w
instrukcji chrzaniš, że jest mono. A z praktyki wyszło, że
jest stereo. Inno głośność ustawiam jednym suwakiem anie
dwoma (lewy i prawy).

--
Rafal Wozniak