Re: karty grafiki do Monitora 17"

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_polbox.com)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 21:47:25 MET DST

19 Aug 1997 16:42:57 GMT "Rafal Stefanowski" <rafal_at_mktaccess.com>
pisze:

>Diamond Stealth 2000 75$
>Diamond Stealth 3000 126$
>Matrox Mystique 127$
>ATI Xpression 86$

Jak nie sprawdzisz sam, na swoim monitorze, to i tak nie bedziesz
wiedzial. Wg mnie lepsze sa karty z osobnym ukladem RAMDAC.
Jezeli te Diamond sa bez wspomagania 3D, to je znam, drozsza daje
lepszy obraz. Podobno lepsza jest Matrox MiIlenium - ma ten sam ukald
RAMDAC co Diamond 3000, ale lepiej rozwiazane dopasowanie - taka
opinie znalazlem w niemieckim czasopismie CT.

W mojej karcie usunalem filtr LC na wyjsciu video - pomaga, zaklocen
radiowych nie ma, moze dlatego, ze stosuje przewody ekranowane z BNC.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski