Re: Narzekania na serwis HP

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 20:39:10 MET DST

Slawek Wegorzewski wrote:

> Hej.
>
> Wyslalem male wyjatki z waszych listow (negatywne opinie dotyczace
> serwisu firmy Hewlett-Packard) mojemu kumplowi z tejze firmy (ale nie
> dzialu serwisu). Oto jego odpowiedz:

> Wiec prosba: prosze precyzyjne sformuowac zarzuty, najlepiej z
> podaniem
> kontaktu zwrotnego - a wszystko to trafi do Dzialu Jakosci HP.
> Moze to cos da ???

moj kontakt zwrotny podawaj smialo.
z moja hp6l to juz nawet nie ide do serwisu :(
wiecej strace czasu niz to jest warte...
a i tak nie naprawia.... powiedza ze ten sprzet to tak ma
(blahaha... kartki jak papier toaletowy zwiniete ....)
by design ... skad my to znamy ... ;=)

NIGDY NIE KUPUJCIE SPRZETU Z NAPISEM HEWLETT PACKARD !!!
TO JEST BADZIEWIE !!!!!!

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org