Re: Norton Utilities 9.0 ???

Autor: Edward Lesiewicz (eles_at_polbox.com)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 16:58:03 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
<33f6b423.4248859_at_news.icm.edu.pl>...
> "Edward Lesiewicz" <eles_at_polbox.com> napisał(a):
>
> /> Witam!
> /> Prosiłbym uczonych kolegów o opinię lub wyjaśnienie w sprawie dziwnych
> /> komunikatów o stanie wolnego miejsca na dysku .po zainstalowaniu
> /> Norton Utilities 9.0. Przed zainstalowaniem miałem około 60 MB wolnego

> /> następnie zainstalowałem tegoż NU a zaraz po nim Norton Crash
Guard'a.
> [...]
> /> Oglądam szczegółowo foldery - wszystko jest na miejscu. No cóz- mysle
> /> wypada się tylko cieszyć.
>/ciach/
>
> /> nieaktywny. Po kilku bezowocnych próbach - odinstalowałem całe NU 9.0
> /> i o dziwo : wskazania ilości wolnego miejsca" wróciły" do 70 MB.
> /> Pytanie : Skąd te skoki wskazań wolnego miejsca?
> /> 9Dodatkowa informacja: system Win95, cały dysk : 420 MB)
>
> Poruszyłeś dwa problemy:
> 1) Ilość wolnego miejsca: wynika z tego że używasz kosza - wykasuj
> katalog ukryty Recycled i będziesz mieć znowy 130 a nie 60 MB wolnego

Dziękuję Łukaszowi za odzew!

Sprawa NDD rozwiązała się po ponownym zainstalowaniu go.Działa OK.
Nadal jednak tajemnicą pozostaje tamto wskazanie wolnego miejsca.
Po sprawdzeniu ukrytego Recycled okazało się że jest tam tylko 1.9 MB
a więc to nie było przyczyną.Przyczyny dopatrywałbym sie w jakimś
błędzie w odczycie dysku. Ja już wspomniałem w poprzednim poście
włączał mi się alarm sensora Dysk Integrity żądający uruchomienia Disk
Doctora z powodu nadmiernej fragmentacji. DD jednak nie dawał się
uruchomić a sprawdzenie scandiskiem pokazywało fragmentację 1%.??
Zagadka jak z Archiwum X... Było mało, po zainstalowaniu NU 9.0 było
dużo, po odinstalowaniu NU było mało,po ponownym zainstalowaniu NU
...pozostało mało..... .

--
Edward Lesiewicz
eles_at_polbox.com