Re: SETUP.INS (???)

Autor: JoteR (joterusw_at_polbox.com)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 03:11:10 MET DST

Andrzej Turek <andre_at_kr.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bca88a$7d705bc0$LocalHost_at_default>...
> Mam pewien problem. Otóż w wielu programach znajdują się pliki:
> SETUP.EXE i SETUP.INS. Ten pierwszy służy, oczywiście, do instalacji
> programu, natomiast ten drugi... nie wiem. I to się chciałem od Was
> dowiedzieć. Przy próbie uruchomienia go następuje komunikat, że
> zamierzam zmienić ustawienia internetowe. O co chodzi? Być może ma to
> związek z rejestracją programu?
> Czy jest ktoś, kto by mi pomógł rozwiązać ten problem?

Rozwiązać, to nie, bo zawartość tego pliku to informacje dla instalatora,
co i gdzie ma zainstalować oraz jakie wpisy do plików *.ini, rejestrów i
ew. config/autoexec ma dołożyć. Spróbuj go podejrzeć jakimś viewerem
(Notepad też od biedy się nada). Zawartość mało interesująca, ale przy
kłopotach z instalacją jakiegoś programu czasem może rozjaśnić problem. A
co do komunikatu, to GatesSoft z właściwym sobie wdziękim słonia,
zawłaszczył to rozszerzenie (.ins oraz .isp) na potrzeby Kreatora Połączeń
Internetowych (sprawdź w Opcje/Typy plików), i dlatego system usiłuje
otworzyć plik *.ins za pomocą programu Isignup.exe (zazwyczaj w Program
Files\ICW-Internet Connection Wizard).

--
Pozdrowienia
joterusw_at_polbox.com