Re: Błąd w Win95OSR2

Autor: Sebastian Wójcicki (sas7_at_polbox.com)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 15:01:36 MET DST

----------
> Od: Krzysztof Szymański <chris_at_transcend.com.pl>
> I jeszcze jedna sprawa, czy ktoś zainstalował z sukcesem IO ZIP 100MB
Atapi
> pod WIN95OSR2 PL?

ZIP działa tylko pod Windows, po podłączeniu pojawił się nowy napęd i jest
niby OK [zapisałem już kilkanaście dyskietek]. Problemy jednak są,
dołączone oprogramowanie [Tools_95] nie działa, wiesza system, nie wiem
dlaczego
[próbowałem go już jako master i slave na pierwszym i drugim kanale]. W
sesji DOSa jest w porządku natomiast startując tylko DOSa [7.1] guest nie
wykrywa napędu.

Moja konfiguracja: WIN95OSR2 PL, Płyta ABIT AX5, CDROM Pioneer DR 444,
Dyski 2 Caviary

Łukasz Wójcicki