Re: Poleccie mi !

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 08:35:37 MET DST

> Ak-mail. Obsluga wielu kont , automatyczny dialer.
> sunsite.icm.edu.pl/pub/tucows i dalej email clients.Obecnie jest wersja
3.0
> , do wersji 2.0 i 2.1 sa cracki na hack.box.sk.

Dzieki uprzejmosci jednego z kolegow z listy mam juz sposob na obsluge w
IE3.0 wiecej niz jednego konta E-MAILOWEGO, chetnie ten sposob udostepnie
wszystkim zainteresowanym, jest naprawde genialny wszystko dziala jak
zloto, nie trzeba tak jak na przyklad w Szkapie 4.01 dwa razy odpalac
Szkapy aby sciagnela poczte z dwoch skrzynek przy dwoch oddzielnych
profilach. Tu dziala wszystko zaraz po odpaleniu. Zdradze tylko tyle ze
trzeba pogrzebac troche w rejestrach okienek. Mam programik ktory robi to
automatycznie...