Re: Jaka szybkosc?

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 10:43:28 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> Podejrzewam raczej sciaganie poprzez IE albo NN :).

NN :), ale mój zegarek nie oszukuje :). Modem z kompresją sprzętową
(chociaż to dziwne, żeby zadziałała przy plikach już spakowanych).
To, co pokazuje Dial-up Networking Monitor (NT), to rzeczywiście
najczęściej można sobie w d... wsadzić, ale fakt pozostaje faktem -
transfer mierzalny ręcznie wynosił tyle ile podałem.

A zresztą o czym my tu gawędzimy - mnie interesowałby wzrost
przepustowości łącza o jakiś rząd wielkości ;-)

Pozdrawiam,

--
Robert Slaski
mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl