Re: Start bez Drivespace

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 01:21:44 MET DST

On Thu, 31 Jul 1997 11:14:00 +0200, "Michał R. Hoffmann"
<misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:

>EASY :)))) Sam tak mam
>
>Do windy wchodzisz normalnie. A pod DOS przy starcie systemu:
>CTRL-F8
>F8

A raczej:
ctrl-f8
esc
esc
esc
enter
shift-f8

Chodzilo mi o cos prostszego: wybieram z menu windoze i mam
drivespace, wybieram dos i nie mam. Ewentualnie wystarczylby start
zawsze bez drivespace i ewentualnie pod windozami np z grupy autostart
odpalany drivespace.

KM