karty graficzne ktore po ludzku dzialaja pod wszystkim

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 21:23:06 MET DST

warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Wiesz - z dwojga zlego to juz wole ET6000 :-) Zeby jeszcze
>chcialy troche staniec...

ciezkie to.

>Niestety, nie wiem - mam ten sam problem z upgrade skladakow :(
>Ostatnio musialem kupic jakies badziewie na S3Trio64+.
>Ale - uwaga - IBM podobno zaczal w nowych PC-330 montowac na plycie
>glownej Cirrusy 5446 :-)

nie tylko on. Compaq tez, ale 5436 :))) i nie podobno, a na pewno.
tylko czemu nie ma tych kart luzem ?

>Mam dostac 'na dniach' kilka takich
>egzemplarzy, zobacze czy to prawda. W poprzedniej serii byly
>S3Trio64 - horror...

prawda prawda. ja z kolei nie widzialem na oczy egzemplarza
z s3triobadziewiem.

>Grzegorz Bodaszewski

moze sie wypowie jakis przedstawiciel TCH, czy beda dostepne
jakies karty oparte o cirrus logic CL-xx5446 ? albo od biedy ....36 ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |