Re: Wuwologia nie tylko krytkuje na PC

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 19:32:57 MET DST

ak74_at_polbox.com (Adam Szadkowski) wrote:
> Panowie,
>Skoro cieple psy albo fronty to programy ktore tak smieca
>i uzywaja znieksztalconego HTMLa to co ma zrobic szary obywatel
>chcac stworzyc sobie stroniczke www?

ja jestem szarym obywatelem. sciagnalem sobie specyfikacje html, i poczytalem.
potem zrobilem strony za pomoca ....... volcov commandera.

>Obywatel ow nie ma czasu na sleczenie i uczenie sie HTMLa czy innych

skoro nie ma to po co sie bierze za robienie www ? poza tym www jak
wszystko inne. kupuje sie benzyne, to mozna tez kupic zrobienie strony www.
juz widzialem kilka takich przypadkow.

>(z)jav... jego pragnieniem jest usiasc z programikiem, ktorym
>w sposob elegancki, prosty, latwy i przyjemny mozna zrobic poprawna
>z punktu widzenia kodu zrodlowego str WWW.
>Co polecacie?

byloby fajnie. ale jak na razie to sa mzonki.

>acha, i jak oceniacie Corela Web Design. (czy to tez ta sama klasa
>co psy i fronty?)

jest do kitu. chyba tylko pajaczek i home site sa w miare.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |