USRobotics 56k

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 01:31:07 MET DST

Hello Michal!

15 Aug 97 01:07, Michal Witkowski -> do All:

 MW> Niestety, ja (i cale osiedle wraz ze mna) mam nieprzecietne warunki,
 MW> tzn. pomiedzy centrala a mna jest obiekt wysuniety (terminologia pana
 MW> z centrali) i Zoom V34I gubil polaczenie za kazdym razem po 3-5
 MW> minutach. Po wymianie na USR Sportstera problemy zniknely. Nie sadze,
 MW> by takie osiedle bylo jedno w Polsce.

To nie jest argument. Znam przypadek, ze wlasnie Sportstery nie chodzily a
zamienione na Maxtechy (na tym samym chipsecie TI co Sporstery) chodza do dzis
na tej linii.
Szczegoly zawarte w firmware modemow moga miec akurat wyjatkowo zle lub dobre
cechy dla danego typu linii, - (pod slowem "linia" nalezy tu z kolei rozumiec
pewne negatywne cechy charakterystyczne dla danej linii/centrali).

Bywa wiec tak, ze na jednej linii/centrali najlepiej chodzi Motorola, a na
innej Zyxel i nie ma to nic wspolnego z wyzszoscia jednej firmy nad druga poza
tym, ze akurat w tych warunkach tak sie dzieje i jest to faktem.

Modemy mozna porownywac tylko w odpowiadajacych sobie klasach cenowych i w
oparciu o konkretne warunki miejscowe.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-