Re: Problem z win95 i moze ze sprzetem

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 16:46:37 MET DST

Paweł Szymański <Skunk8_at_polbox.com> wrote:
: Czesc
: Mam problemik z windozami i jezeli ktos moglby mi pomoc niech pisze na
: moj adres.

Co do słowa problem to spójrz na koniec tego listu. A tak w ogóle jak się ma
jakieś kłopoty to się opisuje na czym one polegają. Wśród czytelników tej
grupy telepatów raczej nie ma.

: Poza tym pytanko: czy modem moze rozwalic twardziela (u mnie podczas
: scaigania poczty padl twardziel, czy to przez modem??)

Jak walniesz modemem w twardziel TAK i to chyba jedyna możliwość.

kloczek

Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*