Re: 56000 da sie juz?

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 12:19:09 MET DST

On Wed, 13 Aug 1997 14:47:34 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

> [...]
> /> On Tue, 12 Aug 1997 10:50:56 +0200, "Łukasz Ciszewski"
> /> <lukasia_at_polbox.com> wrote:
> /> > Jak ma znaczek to sie da!!!
> /> w zaleznosci od serii moze to byc upgrade softwareowy lub wymiana
> /> kostki. zobacz jesli data produkcji twojego modemu jest pozniejsz niz
> /> chyba 16.08.96 to jest duza szansa, ze jest upgrade software'owy. tak
> /> czy tak obydwa kosztuja 60$. sciagnij sobie ze strony robotics'a
> /> uprage wizard. on ci wywali informacje, ktora bedziesz musial podac
> /> technikowi przyjmujacemu zamowienie na upgrade.<rs>

ty madrala!!!

> To czy jest softwareowy czy nie, zależy czy program modemu jest we
> flashu czy nie. I tylko Sportstery Flash można uprgradeować
> softwareowo z oczywistych względów.
> Jeśli chodzi o 16.08.96 to po tym terminie można WOGÓLE silić się na
> upgrade, wcześniejsze nie mają tej możliwości.

poczytaj troche, podwon, posprawdzaj, a potem sie napinaj na
poprawianie. jak mnie denerwuja tacy ludzie.

z tego co piszesz znaczy, ze przed tym terminem nie mozna zrobic
upgrade USR 33.6K?. BZDURA. mam taki, robilem, wymiana kostki bios
(oczywiscie nie wszystkie sa upgradable). po tym terminie (data
produkcji) jest szansa (nie znaczy ze tak musi byc) ze mozna zrobic
software'owy upgrade biosu.

<rs>