G. Wioska - Legia Daewoo Warszawa

Autor: Paweł Radecki (pawrad_at_polbox.com)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 20:57:27 MET DST

 ALE KILA!

 Za takie granie i komentarze Szpaka w stylu:
"Ferguson ma 28 lat, strzelil 200cos bramek w ciagu 29-letniej
kariery" podziekowalem w 45 minucie. Jak oni mnie olewaja, to ja ich
2x bardziej!

1. Bramkarz Irlandczykow mial 37 lat.
2. Mieciel nie musial tak skakac i wyzywac sie na Irlandczyku.
3. To cud, ze bylo 1:1, Irlandczycy mieli 4 sytuacje sam na sam.
4. Nie tlumaczcie sie, ze nie bylo zawodnikow, bo w Warszawie tez nie
bedzie JUZ 2 - Mieciela i Stanka.
5. W Irlandii Polnocnej transfery osiagaja zawrotna sume 5 tys.
funtow.
6. Tam gra sie polzawodowo, dla przyjemnosci.
7. G. Wioska jest na 6 miejscu w 8-miejscowej lidze, he he.

Paweł Radecki pawrad_at_polbox.com
 Widzew Lodz wciaz Mistrzem Polski!!!