Re: Zlacze stale - JAK?

Autor: Ophis (ophi_at_Amnesiac.123.org)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 15:00:00 MET DST

Rafal Stefanowski wrote:

> Prosze o udzielenie mi nastepujacej informacji:
> musimy polaczyc nasze biuro we Wroclawiu zlaczem stalym. Jak powinna
> wygladac ta procedura? (interesuje nas tr. synchroniczna 64k)
> Rozumiem, ze trzeba znalezc providera; jemu bedziemy placic abonament.
>
> Ale dodatkowo trzeba tez cos placis kochanej TPSA. Czy ktos orientuje
> we
> wszystkich tych oplatach: "co, gdzie i kiedy" ?

Wszystko zalezy co chcecie polaczyc. Jezeli firme do Internetu to z
ekonomicznego p-tu widzenia najbardziej oplaca sie podpiac do TPSA do
Polpaku-T. Macie jednego dostawce i ... troche problemow z Polpakiem,
padajacymi laczami etc. Ale przynajmniej zalatwiacie je w jednym miejscu
i jezeli cos nie chodzi to i tak jest to ich wina. Poza tym adresy tez
sa od tepsy (z wlasnego doswiadczenia do 64 IP zalatwia sie "na telefon"
!!). Nie pamietam jakie dokladnie sa ceny za lacze i dostep do FR cos
ok. 1000 zl /mies. za przepustowosc 256 kbps bez CIRa, za zestawienie
lacza jednorazowo 1500 zl. Cen nie jestem pewien. AAAaaaa i TPSA daje
modemy na lacze - musicie miec tylko router ! Jezeli szukacie kogos kto
wam pomoze to zalatwic to we Wroclawiu to "e-mail me" przesle namiary
tez mailem (nie chcialbym robic reklamy na liscie :)))))

> Dziekuje

Prosze

Ophi